7/03/2014

Nytt i garderoben


Halojsan! Jag mår finemang och beror ju kanske på att sommarvädret äntligen kommit hit igen. Sååååå skönt! Ser framemot nästa vecka eftersom har nästan hela veckan ledigt så jag slipper äntligen och sola lite, wohoooo! Finally liksom. Och annars har jag haft payday igen och haha har såklart varit och köpt en massa genast. Förra veckan var jag och shoppa lite och ni kan här ovanför vad jag hittat åt mig. Det har varit en massa rea överallt så såklart lockade det ju lite. Hittade äntligen ett par svarta jeans, som inte var på rea.... heheh, som sitter någolunda bra. Ni vet hur himla svårt det är att hitta sådana.. haha. Sooo happy!

Idag hade jag då jobb och det var ju sanningen att säga en helt trevlig dag fastän det var så himla mycket kunder. Är lyckligt lottad som har ett jobb där man får vara i kontakt med andra människor. Jag menar, man blir bara så hiiiimla glad då någon säger något trevligt eller t.ex ler mot en. Idag stod jag själv också och log som nån jävla retard där bakom disken eftersom alla var så trevliga mot mig, hahaha XD Har då jobb resten av veckan och jag anar att det kommer bli buzy veckoslut eftersom man har lovat fint väder och de flesta slipper på sommarlov.

Men nu ska jag dra ut på en liten länk med pepsan och ta lite frisk luft. Så ska jag bara mysa hemma resten av kvällen. Ha det bäst alla, ciaooo!

No comments:

Post a Comment