6/07/2014

Work work work

lite inspo från weheartit


Hejssan! Igen har det varit smått tyst här på bloggens sida, men har faktist inte haft alls tid att blogga. Har typ int hunnit tänka på nåt annat än jobb de senaste dagarna förrän nu. Lovely. Hade då alltså första jobbdagen på onsdag, och kunde aldrig ha tänkt mig att det är så stressigt att hålla en jordgubbs-/glasskiosk i gång. Ännu då man är där ensam och det finns så många saker som måste kommas ihåg. Och jobbet slutar inte då man kommer hem utan då måste man ännu räkna kassan och se till att allt stämmer, och säger bara att fyfan vad svårt XD Men okej, ska verkligen inte kvida.. är bara glad att jag ens har ett sommarjobb! Månne jag inte vant mig vid alla rutiner om ett par veckor. Idag var det dock en extremt tråkig jobbdag. Gick och öppnade kiosken 8:00 och det började komma ordentligt med kunder först där efter 10:00. Så ni kan väl tänka er hur kul jag hade där. :-)

Anyways, idag kväll och imorgon har jag då ledigt så har planerat att bara ta det lungt hemma. Eller nja, får se vad som hittas på :-) Ha det bäst alla, pusssss

No comments:

Post a Comment