6/22/2014

SUNSET



Halojjj alla! Har ni haft en bra midsommar? Jag har i alla fall haft det helt okej. Smått tråkigt nog om jag skall vara helt ärlig.. Firade alltså midsommarn på stugan med familj och familjebekanta. Kul var det ju nog att se alla igen. Vädret var dock uruselt och det kändes nog verkligen inte som sommar. Välkommen till Finland bara!
Och nästa vecka är det jobb som gäller. Har typ ingen motivation att dra mig till Pargas varenda dag. Ännu i detta usla vädret. Fast vad gör man inte för pengar, haha. Måste nog säga att det kändes nog riktigt bra då jag hade min första pay day här förra veckan. >:-) So I guess it's worth it.

Vi kom då hem från stugan för ett tag sen och har redan parkerat här i sängen min, haha. Har planerat stanna här resten av kvällen och kanske se ett par avsnitt av Vampire Diaries. Jag menar.. vad annat kan man göra en regnig söndagskväll? hehhehe

Ha det bäst! :-)      

No comments:

Post a Comment